כולם רוצים להיות ראשונים, וכשמדובר באתר שלך ובחיפוש בגוגל, גם אתה רוצה להופיע בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש. איך מגיעים לשם? בכתבה הבאה.

 

בשונה מפרסום רגיל באמצעי התקשורת המוכרים כמו רדיו, עיתונות וטלוויזיה, הפרסום בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים אינו תלוי גודל של אתר ואפילו לא בהון העצמי של בעליו. חלק מרכזי בהגעה למקומות ראשונים בתוצאות החיפוש זה קידום טוב ונכון שנעשה במקצועיות.

מקדם אתרים מקצועי ואיכותי שיודע את העבודה ומתעדכן כל הזמן בחידושים בתחום, יודע להדריך את בונה האתר איך לבנות אתר שיהיה איכותי ונגיש לקהל, כזה שמושך את העין ונוח לחיפוש, בנוסף לנראות ונוחות השימוש, המקדם יודע לעשות מחקר מילים טוב ולבחור מילות מפתח מתאימות, לדאוג לאתר שמתחדש כל הזמן ושיש לו ערך מוסף רב שמצליח להשאיר זמן רב יחסית, כל גולש, גם מזדמן או כזה שהגיע בטעות.


גולשים נוספים התעניינו גם בפרסום חינמי


מהו קידום אתרים?

כשמו כן הוא. זהו למעשה שילוב של כל הדרכים הכוללות אמצעי מקצועי, טכני וכלכלי שמושקעים באתר האינטרנטי מתוך כוונה להביא אותו להופיע בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש במנועי החיפוש דוגמת גוגל. אתרים המופיעים בעמודים ראשונים זוכים ליותר תנועה ואנשים שנכנסים אליהם בעת חיפוש בתחום.

2 סוגים של קידום: אורגני וממומן, מה ההבדלים?

קידום אורגני או בשמו המקצועי SEO הוא תורה שלמה, על רגל אחת אפשר לומר שזה כל הפעולות שנעשות על מנת שהאתר שלכם יתאים את עצמולדרישות של מנוע החיפוש ובראשם של מנועי החיפוש, של הנפוץ ביותר בעולם– גוגל. אתר שעונה על כל דרישותיו של מנוע החיפוש נמצא על פי רוב בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש מאחר ומנוע החיפוש נותן לו עדיפות על פני אתרים אחרים שלא עונים על הדרישות.

היתרונות של קידום אתרים הם שהוא מייצר תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים לאתר ובאתר עצמו, מאפשר חשיפה של האתר ללא תשלום על מספר הקלקות והוא משבח את ערכו של האתר עצמו וכך גם את התפיסה שלו בעין הגולש. נכון, יש לו גם.

חסרונות: לוקח לו יותר זמן לקדם, הוא לא יציב ותלוי אלגוריתמים בגוגל ושינויים בהם, הוא דורש מיומנות של בעל מקצוע מוכשר ובעל ידע רב בתחום.

קידום ממומן הוא קידום שונה מהאורגני. בקידום ממומן זה משלמים על מנת שהאתר שלך יהיה בראש העמוד הראשון של תוצאות החיפוש של מילים שרלוונטיות לו. התשלום למנוע החיפוש הוא על כל הקלקה על הקישור לאתר וכניסה לאתר עצמו. הרעיון מאחורי זה הוא שהקלקה על הקישור וכניסה לאתר מביאה לקוח פוטנציאלי וסיכויים לעסקה.

היתרונות הם בנראות והופעה בראש העמוד הראשון וחשיפה גדולה יותר עם פוטנציאל עסקה.

החסרונות: צריך לזכור שכסף לא קונה הכל ועדיין, גם אם הגיע לקוח פוטנציאלי לאתר דרך הממומן, האתר עדיין צריך להיות מזמין, ברור ומעניין. גם גוגל בודקת את האתר ואיכותו כל הזמן והתשלום שהיא גובה על כל הקלקה נגזר מאיכות האתר.

לסיכום: הכי טוב לקדם את האתר שלך על ידי שילוב של שתי הדרכים במקביל.


אתם מוזמנים לקרוא איך אפשר להתפרנס משיווק שותפים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *