אפשרויות שונות לביצוע פרסום בפייסבוק לעסק
אפשרויות שונות לביצוע פרסום בפייסבוק לעסק

טוב נו, אם אתם קוראים מאמר זה כבר ודאי הבנתם את החשיבות של פרסום בפייסבוק לעסק שלכם. אנחנו לא כאן כדי לחפור לכם על כמה זה חשוב לפרסם בפייסבוק אלא להראות לכם את האופציות השונות העומדות לפניכן. לא נציג את כל האפשרויות אולם נתמקד בפופולריות ביותר ונציג מידע בסיסי שייתן לכם מעט רקע שבעזרתו תוכלו לבחור היכן למקד את המשאבים שלכם לטובת פרסום בפייסבוק.

נתחיל מהפרופיל:

הפרופיל האישי שלכם ייתן רקע על מי אתם ומה אתם עושים. אם העסק שלכם הוא אתם עצמכם (כמו יועצים, מאמנים עסקיים, מנהלי חשבונות עצמאיים, יועצי מס, עורכי דין וכו') הרי שאתם רוצים גם לשים לב מה אתם מעלים לפרופיל האישי שלכם כי אנשים יושבים על הגדר ובוחנים כל צעד שלכם. רק לאחר שתפתחו פרופיל אישי תוכלו להיחשף ליתר אפשרויות הפרסום שיש לפייסבוק להציע. כמו כן, ישנם אנשים הפותחים פרופיל אישי עם שם העסק שלהם ולוגו העסק במקום תמונה פרטית. אם אתם רוצים לשווק את עצמכם ואת העסק שלכם בפייסבוק לטווח ארוך – כדאי לשים תמונה שלכם או לכל הפחות תמונה אחרת שהיא לא הלוגו של העסק שלכם ולרשום את שמכם האמיתי, בלי מסכות ובלי שקרים. זאת ועוד שאנשים מזהים במהירות כי מדובר בפרופיל פרסומי ולא ייחסו לכם חשיבות רבה.

האם כדאי לי להקים דף עסקי?

לכל בעל עסק כיום כדאי להקים דף עסקי לעסק, להזין בו תוכן באופן שוטף ולהגדיל את כמות העוקבים בו. מכיוון שעוקבים יכולים להסיר את עצמם כל הזמן, יהיה עליכם לפרסם התכנים בתדירות סבירה וקבועה שתטמיע את העסק ושירותיו בקרב האוהדים ומצד שני גם לא תעצבן אותם ותגרום להם להסיר את עצמם מהעמוד.

שימוש בקמפיין ממומן:

באמצעות קמפיין ממומן של פייסבוק תוכלו להגדיל את כמות העוקבים בעמוד העסקי שלכם, את כמות החשיפות והפעולות לפוסטים מתוך העמוד שלכם ואפילו לשלוח אנשים ישירות מפייסבוק לאתר העסק שלכם. שיווק בפייסבוק עובד בצורת PUSH ADVERTISING– כלומר פרסומות דחיפה. הכוונה כאן היא לפרסומות שהגולש רואה ולא חיפש אותן מראש או התכוון לצפות בהן מלכתחילה. כך למשל גולש יוכל להיחשף למודעה שלכם על ידי גלישה רגילה ועדכונים בפייסבוק. כדאי להיוועץ עם חברת פרסום מקצועית בתחום כדי להחליט כיצד לחלק את תקציב הפרסום שלכם לעבודה בפייסבוק, כמו גם לגבי הזנת תכנים בעמוד העסקי ובפרופיל האישי. ישנן אפשרויות נוספות לפרסום באמצעות הפייסבוק עליהן נרחיב במאמרים אחרים.

אולי יעניין אותך:

קידום דף בפייסבוק – עולים במעלה הסולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *