צ’אטבוט לתמיכה טכנית ושירות לקוחות- האתגרים שבעסק וכיצד צ’אטבוטים יכולים להתמודד איתם

צ’אטבוט לתמיכה טכנית ושירות לקוחות- האתגרים שבעסק וכיצד צ’אטבוטים יכולים להתמודד איתם

[mailpoet_form id="3"]

נושא חשוב שכל בעל עסק יודע הוא שמתן תמיכה טכנית ושירות לקוחות יכולה להוות נקודת תורפה מרכזית, מכיוון שהיא דורשת רמת מעורבות גבוהה יחסית מצוות התמיכה של העסק. הבעייתיות של רמת מעורבות גבוהה מצוות התמיכה היא ריבוי שעות עבודה, משמע הוצאת כסף רב של בעל העסק. בנוסף לכך, הבעיות הטכניות שלגביהן פונים הלקוחות לצוות התמיכה נוטות לחזור על עצמן באופן קבוע בערוצי התקשורת השונים (אימייל/טלפון/רשתות חברתיות), ומענה לבעיות אלו אשר חוזרות על עצמן על בסיס יומיומי יכול לגרום לאיבוד מוטיבציה ופוקוס אצל נציגי התמיכה.
מכיוון שמצבים אלו עלולים להוביל לעלויות תפעול גבוהות יותר, בעלי עסק רבים מנסים לצמצם תופעות אלו או להימנע מהן עד כמה שאפשר על ידי העברת משימות תמיכה לצ’אטבוטים מקוונים באתרי האינטרנט ובפלטפורמות השונות. לפניכם מספר אתגרים בהם יכול לעזור צ’אט בוט לאתר בנושאים של שירות לקוחות ותמיכה טכנית.

הבטחת תמיכה טכנית ללקוחות הסלולר

צרכנים רבים (בעיקר צעירים), מעדיפים לקבל תמיכה טכנית באמצעי הנוח ביותר עבורם – הודעות ישירות ומיידיות. העובדה שרוב הצרכנים משתמשים באינטרנט באמצעות הטלפונים הסלולריים, יחד עם המיידיות והנוחות של הודעות מיידיות, הופכת את התמיכה הטלפונית ובאימייל לכמעט מיותרת! זוהי עובדה ידועה שחברות רבות מעצבות את אופן מתן השירות הטכני שלהם כבר זמן רב ומנסות לייעל ולהשתפר במתן השירות הזה, וצ’אטבוטים אוטומטיים באתרי האינטרנט של החברות השונות אשר נותנים תמיכה טכנית הפכו לפתרון הזמין והיעיל ביותר. על ידי בניית צ’אטבוטים המתוכנתים לטפל בבעיות הפשוטות החוזרות על עצמן אשר מגיעות אל מחלקות התמיכה, חברות רבות הצליחו לצמצם בהוצאות התפעול שלהן ובדרך זו להתייעל.

שמירה על רמת שירות גבוהה

במובן הקונבנציונאלי, הוצאה לפועל של החזון של שירות לקוחות מלא יכלול אינספור שעות של גיוס, לימוד ושמירה על מורל של צוות התמיכה, בתקווה להעביר להם את השילוב הנכון של כישורים רכים וקשים. עם זאת, תמיכה טכנית ומתן שירות לקוחות היא בהגדרה תחום המשתנה באופן תמידי, מאחר והוא מונע על ידי שיפורים טכנולוגיים. לכן, שמירה על רמת שירות לקוחות גבוהה תדרוש סבבים חוזרים של גיוס ופיתוח כישורים בקרב העובדים, שתוצאתם הם הוצאות חוזרות גבוהות. זוהי סיבה נוספת שבגינה חברות רבות מכל העולם בוחרות ליצור צ’אטבוטים לתמיכה טכנית ושירות לקוחות. מרגע סיום פיתוח של צ’ט בוט הוא כבר בעצם מוכן לצאת לדרך עם הפעולות ותסריטי השיחה הנכונים אשר יודעים לענות לשאלות הגולשים החוזרות על עצמן ומסוגל להציע תמיכה ושירות ולשמור על רמת שירות גבוהה לנצח.


אם אתם רוצים ללמוד עוד על האפשרויות של צ’ט בוט לתמיכה טכנית ושירות לוקחות באתר ולהתנסות בזה בעצמכם בחינם למשך 30 יום אתם מוזמנים לפנות לחברת וירטואל ספיריטס שפיתחה פלטפורמה נוחה ומתקדמת לבניית צ’ט בוט לעסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן