טעויות נפוצות בעת פרסום בגוגל ADS

טעויות נפוצות בעת פרסום בגוגל ADS

מערכת גוגל אדוורדס למי שלא מכיר היא מערכת פרסום בגוגל שבאמצעותה בעל עסק יכול להכין מודעה של כמה מילים וקישור לאתר שלו ולהביא תנועה לאתר באמצעות – כסף. אתם משלמים למעשה לגוגל שיפרסם אתכם בתוצאות החיפוש הממומנות (המופיעות בראש הדף של תוצאות החיפוש וכמובן גם בתחתית העמוד) ובהתאם לתקציב שלכם לקליק הוא מדרג אתכם במעלה תוצאות החיפוש לטובת הפרסום באינטרנט.

להלן רשימה של טעויות נפוצות בעת פרסום בגוגל במערכת אדוורדס:

  • צרו מודעות ספציפיות יותר: אם אתם רוצים לקדם אתר לציוד ספורט למשל אז במקום לעשות מודעות גלובליות לשיווק ציוד הספורט שלכם וקישור לעמוד הבית, יהיה לכם נכון יותר למקד את הפרסום למוצרים פנימיים ולקשר לעמודי הנחיתה שלהם. כך למשל אם מישהו יחפש הליכון, סביר להניח שהוא ייכנס למודעה שמדברת על הליכון ולא על ציוד ספורט באופן כללי. כמו כן, קרוב לודאי שעמוד ההליכון ימיר טוב יותר מאשר אם תכוונו את התנועה לדף הבית.
  • הסרת מילות מפתח: בכל קמפיין פרסום בגוגל ישנן מילות מפתח או מודעות שציון האיכות עליהם יהיה נמוך יותר ויחס ההקלקות עליהן יהיו נמוכים יותר. אל תבזבזו זמן והסירו את המודעות הללו. הן פוגעות בקמפיין שלכם ובעלויות לקליק שלכם וגורמות לכם לבזבז יותר כסף.
  • שימוש במילים שליליות: זוהי אופציה שגוגל מאפשרת לכם לחסום את המודעה שלכם להופעה כאשר מישהו מחפש ביטוי שאתם מכניסים אותו לרשימת מילות המפתח השליליות שלכם. כך למשל, אתם רוצים להכניס ביטויי מפתח אינפורמטיביים. סביר להניח שמי שמחפש ביטויים אלו בגוגל מחפש מידע ורוב הסיכויים שלא יקנה מכם כלום או ישאיר פרטים אודות שירות מסוים. על כל הקלקה שלהם אתם משלמים כסף שייגזר מתקציב הפרסום שלכם לשווא.
  • הוסיפו תוספים למודעות: פרסום בגוגל מאפשר לנו להוסיף תוספות למודעה שלנו כמו טלפון ליצירת קשר באופן ישיר ועוד. השתדלו להוסיף פרטים נוספים למודעה שלכם ולהרחיב את תצוגת החיפוש שלכם ובכך להגדיל את ההמרות שלכם.
  • מודעה כללית: לא שזה בהכרח טעות לכתוב מודעה שפונה לכולם, אולם מודעה פרסונלית יותר, שפונה באופן ישיר מכם אל הלקוח תמיר טוב יותר ותהיה בעלת ערך רב יותר לגולש.
  • הניעו לפעולה: מודעה ללא הנעה לפעולה תמיר בוודאות פחות מאותה מודעה עם הנעה לפעולה.
  • אל תבזבזו את כל התקציב כדי להיות במקום הראשון: לרוב גם להופיע בתוצאות 2-3 זה בסדר גמור. משלמים פחות כסף מהמקום הראשון ולרוב התוצאות יהיו מספקות ואפילו במקרים מסוימים רווחיות יותר.
  • קראו עוד על פרסום רימרקטינג

אולי יעניין אותך גם:

5 טיפים לקידום אתרים אורגני

שימוש במאמרים לצורך קידום אתרים אורגני

דילוג לתוכן