ישנם מיליוני אתרים רק בישראל ואלה יוצרים תחרות גדולה כמעט בכל תחום אפשרי. בעולם כה תחרותי יש צורך בעבודת קידום מקצועית ומסודרת שתאפשר לכם להתקדם על פני המתחרים. למעשה עם כל כך הרבה חברות קידום אתרים שמציעות את השירותים שלהן הדבר המשמעותי ביותר שיכול להקנות לכם יתרון על פני המתחרים שלכם הוא בחירת חברת קידום אתרים מקצועית שיודעת מה היא עושה.
קומדיה של טעויות – ואתם לא רוצים להיות שחקנים בה:
מקדמי אתרים מתחילים או כאלה שמתעקשים לעבוד לפי האני מאמין המיושן שלהם עושים טעויות רבות בקידום אתרים של לקוחותיהם ואלה עשויים לפגוע באותם לקוחות לאורך שנים ארוכות קדימה ובוודאי גם בטווח הקצר. אם אתם מקדמים מחוסרי ניסיון או בעלי עסקים שמשלמים כבר למעלה משנה על קידום אורגני מבלי לקבל תוצאות כלל כדאי שתקראו את הדברים הבאים.
- דגש על כמות ולא על האיכות – הטעות הנפוצה ביותר שנגררת כבר שנים ארוכות היא כתוצאה ממקדמי אתרים שטוענים שהם וותיקים אולם לא מחדשים את הידע שלהם לעתים קרובות ועובדים עם שיטות מיושנות שלא אפקטיביות בעולם קידום האתרים של היום. כך למשל אלה שמים דגשים על כמות הקישורים שהם מכניסים לאתר הלקוח שלכם מבלי להבין כי היום קישור אחד איכותי יכול להיות שווה יותר מאלפי קישורים פשוטים.
- התוכן לא מותאם להליך קידום אתרים תקין –מחקר מילות מפתח שלא משולבות נכון, תוכן ללא כותרות משנה או כותרת ראשית שמכילה את מילת המפתח, קישורים רבים שיוצאים מהתוכן בצורה מסורבלת ועוד.
- שוכחים את הקישורים הפנימיים –מקדמי אתרים רבים לצערנו (או לשמחתנו) כל כך עסוקים בבניית קישורים לאתר ובניית מערך קישורים חיצוניים לאתר כשהם למעשה שוכחים את כל מה שקשור בקישורים הפנימיים אשר חיוניים לבניית היררכיית התוכן באתר, משפרת את חוויית המשתמש וכן מסייעת לחיזוק עמודים פנימיים נוספים באתר. – 11 מקורות בטוחים לבניית קישורים חיצוניים לשנת 2018/19
- חוויית משתמש זה MUST– חווית המשתמש זה נישה בפני עצמה אולם כיום היא מחוברת בצורה הדוקה מאוד לעולם הקידום האורגני ואין הליך קידום אתרים שלא כולל עבודה על חוויית המשתמש באתר. בכל העדכונים של גוגל בשנים האחרונות החלה להתפתח המגמה הזו שהשינויים שבוצעו שמים דגש על חווית המשתמש באתר שלכם. אם תדאגו לחוויית משתמש איכותית אתם בחצי הדרך לקידום האתר שלכם וכמובן הפיכת התנועה בו ללקוחות.
לסיכום; קידום אתרים הוא תחום מסועף עם לא מעט פרמטרים שיש לדאוג להם בתכנית העבודה. חברת קידום מקצועית תכסה קשת רחבה של פרמטרים חשובים לצורכי הקידום אולם תפעל בהתאם לתקציב ולחבילה מותאמת מול הלקוח. אם יש באפשרותכם – אל תחסכו על עבודת הקידום ולא תאחרו ליהנות מפירות ההשקעה שלכם.
אל תפספסו מה זה SEO ועד כמה הוא יכול לעזור לכל עסק