האינטרנט הוא חלק מרכזי בחיינו ולכן השיווק בו הוא היום אחת הדרכים העיקריות לנוכחות ברשת האינטרנט וכאמור, מי שלא שם- לא קיים. לא מספיק שישמעו על העסק שלך מפה לאוזן, וכל בעל עסק שרוצה תנועה באתר שלו, ורוצה להגדיל את מספר הלקוחות חייב להשתמש בשיווק באינטרנט. לא מספיק מה וצריך לדעת איך.

 

השיווק דיגיטלי הוא המקום המרכזי של עולם הפרסום, בימינו ובוודאי שגם בעתיד. כולנו נמצאים שעות רבות בעולם האינטרנט ושם הפרסום חזק ועובד.

מהן עשרת הדברות לשיווק נכון ויעיל באינטרנט ?

1. אתר אינטרנט בעל נוכחות

אתר האינטרנט שלך הוא חלון הראווה שלך באינטרנט. אתר טוב הוא אתר שכבר עם הכניסה אליו מבינים הגולשים את המסר שלו, מה נמכר בו ולמה כדאי להם לקנות או לצרוך את השירות דווקא ממנו. אתר טוב יעניין את הגולש, ישאיר אותו הרבה זמן באתר ויניע אותו לפעולה. חשוב מאד שהאתר יהיה מותאם לכל סוגי המסכים בניידים, נייחים, טאבלטים וכו'.

2. התאמה למנועי החיפש

שיווק, פרסום וקידום עסקים במנועי החיפוש (קידום אתרים אורגני) בכלל ובגוגל בפרט, הפך למנוע הצמיחה החשוב ביותר לכל עסק. הקפד שהאתר שלך יתאים עצמו לדרך שבה בוחנים אותו מנועי החיפוש וכך תזכה להתקדם בתוצאות החיפוש ולהיות בעמודי התוצאות הראשונים. דאג לאופטימיזציה של האתר שלך.

3. ערך מוסף

ספקו לגולש שמגיע אליכם ערך מוסף שיעניין אותו ויתרום לו.

4. נוכחות ברשתות החברתיות

לא מספיק שיהיה לך אתר טוב. היום פעילות עיקרית ברשת מתבצעת ברשתות החברתיות וגם העסק שלך צריך להיות שם ולבלוט. צריך למשוך גולשים, לעורר עניין, להעלות תכנים מתחדשים ולהיות באינטראקציה רצופה עם הגולשים.

5. אתרי נישה

מלבד הרשתות החברתיות, לכל תחום יש אתרי נישה משלו. הקפד להיות נוכח גם בהם. העלה בהם תוכן איכותי שייתן לקורא ערך מוסף והוא יזכור אותך ואת העסק שלך.

6. פרסום ממומן

פרסום ממומן מקצועי ויעיל בGoogle Ads תחשוף את האתר שלך להרבה לקוחות פוטנציאליים וזאת על בסיס מילות מפתח מנצחות, באנרים, מודעות באתרים שונים ועוד. אתה יכול לעשות זאת לבד ואתה יכול לעשות זאת מצוין. חברת קידום אתרים תעשה זאת הכי טוב בשבילך.

7. ריגול אצל אחרים

כדאי לבדוק מה עושים המתחרים שלך ולקחת מהם השראה. לא תמיד צריך להמציא את הגלגל.

8. אנשי קשר

מאגר של אנשי קשר ורשימת תפוצה חשובים לשמירה על לקוחות קיימים ואיסוף לקוחות חדשים. בעזרת רשימת התפוצה תוכל להגיע אליהם עם מסרים שיווקיים, מבצעים משתלמים ללקוחות קבועים ועוד. שמור על קשר ותרוויח.

9. רימרקטינג

גולש ביקר באתר שלך פעם אחת? אתה ממשיך ללכת אחריו ולהזכיר לו את קיומך בכל מקום ואתר שיבקר בו. חשוב לעשות זאת במינון נכון ובשקיפות מול הלקוח שידע שבאתר יש שימוש ב"עוגיות".

10. כל אחד והמומחיות שלו

תנו לבעלי מקצוע ואנשים שמומחים בשיווק באינטרנט שידריכו אתכם ויעשו בשבילכם את העבודה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *