הקמת דף עסקי בפייסבוק הוא חלק בלתי נפרד מכל תכנית פרסום בפייסבוק כיום. באמצעות דף עסקי תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות של העסק שלכם וליצור קהל עוקבים שישמח לקרוא את העדכונים שלכם. כמובן שמלבד הקמת העמוד העסקי שאת זה כל אחד יכול לעשות, יש לקחת בחשבון את העבודה עצמה שהיא נחלתם את מקצוענים בלבד בעולם התחרותי של היום.
הקמת דף עסקי – כל אחד יכול:
פרסום בפייסבוק הוא בעיקרו שימוש בעמוד העסקי לטובת קידום העסק שלכם. גם אנשים בעלי מקצוע פרטי העובדים כעצמאיים ומקדמים את עצמם – פותחים עמוד עסקי מלבד הפרופיל האישי שלהם. בעמוד העסקי הם משתפים תוכן אודות העסק ואודות התחום בו הם עוסקים, מבצעים, עדכונים, טיפים ועוד. תוכן בעל ערך ובניית יחסים לטווח ארוך עם קהל העוקבים שלכם יכול להניב לכם תוצאות מרשימות ולהגדיל משמעותית את העסק שלכם.
חשיבות הוויזואליה בעמוד העסקי:
שימוש בתמונות בפוסטים מגדיל במאות אחוזים את כמות האנשים שמסתכלים על הפוסטים שלכם. לא משנה אם מדובר בפרופיל האישי שלכם או בעמוד העסקי שלכם. זאת ועוד שכדאי להוסיף תמונת נושא מקצועית ומעוצבת לעמוד העסקי שלכם שכוללת גם את לוגו העסקי ודרכי יצירת קשר. כיום לא חייב פוטושופ או תכנה גרפית מתקדמת לעיצוב התמונות וגם לא ידע מקצועי בתחום. ישנם כמה מאגרי תמונות באינטרנט המאפשרים שימוש חינמי בתמונות שלהם ובנוסף תוכלו להשתמש בתכנות פשוטות לעריכת תמונות (תוכנות חינמיות אונליין כגון: canva) שבאמצעותן תוכלו להוסיף טקסט לתמונה, אפשרויות ליצירת קשר ועוד.
הזנת תכנים בעמוד העסקי:
כדי לתחזק היטב את העמוד העסקי ולחבר אליכם את הקהל שלכם כדאי יהיה להעלות כ-20-30 סטטוסים בחודש (המתחלקים לכמה שיותר ימים במהלך החודש, לדוגמה פוסט אחד ליום) וכך להגדיל את הסיכוי שמישהו יצפה בפוסטים שלכם ויגלול בעמוד לקריאת תוכן נוסף. השתדלו לא לפרסם יותר מדי פוסטים בכל יום או שיהיו מרווחים גדולים מדי בין פרסומי הפוסטים (כמו למשל אחת לשבוע להעלות 5 פוסטים במכה באותו היום) וזאת על מנת לשמור על פרסום תדיר וקבוע בעמוד.
כמה שיטות להבאת לייקים לעמוד העסקי:
תוכלו להביא לייקים (שאלו בעצם העוקבים שלכם) לעמוד על ידי פרסום ממומן, פרסום בפייסבוק בקבוצות דיון, החלפת לייקים עם משתמשים אחרים, פרסום העמוד העסקי באתר שלכם, פרסום העמוד העסקי באתרים אחרים ברשת ועוד. מרבית השיטות הנן חינמיות אולם אם יש לכם התקציב ותרצו להתקדם מהר יותר תוכלו לרכוש שטחי פרסום באתרים שונים או לשלם למישהו שיקדם עבורכם את העמוד העסקי.