פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בגוגל

קידום ממומן הוא דרך מצוינת לקצר תהליכים ולהגיע בתוך דקות ספורות אל עמודי התוצאות הראשוניים של מנועי החיפוש. הקידום הממומן רלוונטי במיוחד לתחומים שבהם התחרות גדולה וקשה מאוד להגיע אל העמודים הראשונים בדירוגי התוצאות באמצעות קידום אתרים. קידום ממומן לא יתאים לאתרים המבוססים על תנועה רבה ללא רכישה כמו פורטלים, בלוגים אינדקס אתרים ועוד.

פרסום ממומן בגוגל – ארבעה דברים שחשוב לדעת עוד לפני שהתחלתם לפרסם

  • פרסום בגוגל ממומן הם המודעות המופיעות בחלק העליון של העמוד התוצאות האורגניות במנוע החיפוש.
  • התשלום עבור פרסום המודעות נקבע לפי מספר הלחיצות. פרסום המודעה אינו עולה כסף, אתם תידרשו לשלם רק כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלכם יקליק על המודעה.
  • העלות של הלחיצה על המודעה משתנה מתחום לתחום ובהתאם לתחרות של מילת המפתח שבחרתם. ככל שתציעו סכום כסף גבוה יותר עבור הקלקה על המודעה, כך המודעה שלכם תופיע במקום גבוה ובולט יותר. עם זאת יש דרכים שבהן ניתן להוזיל את  עלות המודעה. רוצים לדעת איך? צרו קשר, נשמח לעזור לכם.
  • הפרסום באמצעות המודעות השונות שונה מפרסום במדיות אחרות ואפקטיבי הרבה יותר. בעוד שבמדיות אחרות אתם דוחפים את המוצר ללקוחות, גם אם הם לא חיפשו אותו, בפרסום הממומן הלקוח הוא זה שמחפש אתכם.

אולי יעניין אותך:

– 6 אסטרטגיות לקידום האתר שלך

פרסום ממומן בגוגל – הרבה יתרונות, מעט חסרונות

הפרסום הממומן בגוגל הוא ממוקד. אתם תחליטו מהם הביטויים שבאמצעותם תרצו למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים ומהם המיקומים שבהם יופיעו המודעות שלכם.

מהירות – מהרגע שתגדירו את המודעות ותפעילו את החשבון באמצעות כרטיס האשראי, המודעה שלכם תתחיל להופיע כעבור רבע שעה בממוצע.

קרא עוד על מודעות בתשלום

הפרסום הממומן זול הרבה יותר מאשר אמצעי פרסום אחרים כמו פרסום בעיתונות, בטלוויזיה, בשלטי חוצות או בכל פרסום ברשת כמו באנרים ועוד.

בפרסום הממומן אתם קובעים את התקציב, אתם קובעים מחיר פרסום מרבי ליום וכאשר התקציב נגמר המודעה תוסר.

אתם מחליטים מתי להפעיל את הקמפיין. יש בעלי עסקים רבים המשהים את הקמפיין בסופי השבוע, בחגים, בשעות שבהן העסק סגור ואין מי שיענה לטלפון או בתקופות כלכליות קשות, תקופות שבהן התקציב לחוץ.

לפרסום הממומן יש חשיפה אדירה. גם בתחומים שבהם עלות ההקלקה יקרה, ההשקעה משתלמת. ההשקעה תביא לחשיפה מרבית, החשיפה תביא לקוחות חדשים וההשקעה תוכיח את עצמה.

גוגל מעמידה לרשותכם כלי מעקב וסטטיסטיקה שיאפשרו לכם לנתח את הכדאיות של הפרסום. בכל רגע נתון תוכלו לבדוק את מאזן ההוצאות לעומת ההכנסות ולהחליט להסיר את הקמפיין או להפך, להקצות לו תקציב גבוה יותר.

גולשים רבים נוטים לבחור בעסקים המופיעים בתוצאות החיפוש האורגני. דירוג גבוה בתוצאות החיפוש האורגני ממתג את העסק כעסק רציני, ותיק, ויוקרתי.

בנייה לא מקצועית של הקמפיין עלולה להיות יקרה ולא אפקטיבית. כדי למרב את התוצאות צריך לשלוט בתחום, לעקוב אחרי מסע הפרסום ואם צריך, לבצע בו שינויים.

בתחומים תחרותיים במיוחד, העלות עבור ההקלקה עלולה להיות גבוהה מאוד, לעתים אפילו בלתי משתלמת. לעתים חברות גדולות במיוחד מציעות מחירים גבוהים ובכך הם מונעים כניסה של עסקים קטנים לקמפיין.

פרסום ממומן לא תמיד עובד טוב עבור עסקים מקומיים. כדי להגיע אל האזור הרצוי יש להוסיף הגדות מיוחדות, רצוי על ידי בעל מקצוע מנוסה בתחום הקמפיין הממומן.

לסיכום, לפרסום או קידום ממומן בגוגל יש יתרונות רבים. הוא מתאים לבעלי עסקים קטנים וגם לגדולים, אבל כדי להצליח בקמפיין יש צורך במנהל קמפיין המכיר היטב את כל כללי המשחק. ניהול מקצועי של הקמפיין יביא לכם מיקומים טובים יותר, הרבה הקלקות והוזלה של עלויות ההקלקה על המודעה.

טיפ שלנו: כדי למרב את הצלחת העסק, כדאי להשקיע בפרסום ממומן בשילוב קידום אורגני. לאחר שנצליח לקדם את האתר בתוצאות האורגניות, לא תצטרכו להשקיע יותר כסף בקמפיין הממומן.