צ’אטבוט לשירות לקוחות –היתרונות של שירות באמצעות צ’אט בוט

צ’אטבוט לשירות לקוחות –היתרונות של שירות באמצעות צ’אט בוט

[mailpoet_form id="3"]

מתן שירות ברמה גבוהה נמצא גבוה בסדר העדיפויות של על עסק. פיתוח צ’אט בוט ככלי לשירות לקוחות תופס תאוצה באתרי האינטרנט בארץ. בעלי עסקים יודעים שבפעמים רבות, יותר קל להביא לקוח שקיבל שירות טוב לרכוש מוצר פעם נוספת מאשר להביא לקוח חדש. אך עם זאת, כיום הלקוחות מצפים לסטנדרטים הגבוהים ביותר בשירות. אין להם סבלנות לחכות למענה בטלפון או בדואר אלקטרוני. הם רוצים לקבל תשובות בצורה נוחה ואם אפשר מיידית. רוב הלקוחות לא מוצאים את התשובות לבעיות שלהם באתר האינטרנט וברוב הפעמים כבר יתקשרו, ישלחו מייל או במקרה הגרוע פשוט יוותרו. מה שמתרגם מיד לאיבוד לקוח.

הוספה של צ’אט בוט לשירות לקוחות לאתר שלכם יכולה ליצור עולם חדש של קשר עם הלקוחות שלכם ולספק להם את השירות הטוב ביותר – באופן מיידי. בכתבה זו נבחן חלק קטן מהדרכים בהם צ’אט בוט יכול לעזור לכל עסק במתן שירות לקוחות איכותי ויעיל.

הצ’אט בוט מפשט ומנגיש את התוכן באתר

לעיתים קרובות גולשים באתרים רבים מתקשים במציאת המידע הנחוץ להם. באחוז גבוה מהמקרים, המידע אכן נמצא באתר, אך תהליך החיפוש מצריך זמן ומאמץ רבים. עצם העבודה שהתוכן נמצא באתר, לא אומר שקל למצוא אותו ולהשתמש בו. צ’אטבוט איכותי לשירות לקוחות יכול לעזור לגולשים וללקוחות המבקרים באתר שלך לשאול שאלות במילים שלהם. כך הצ’אט בוט מבין מה הם מחפשים ויכול לספק להם את התשובה או להפנות אותם למקום הנכון באתר בצורה מהירה. פלטפורמות לבניית צ’אט בוט כמו וירטואל ספיריטס עוסקות בפיתוח צ’אטבוט לשירות לקוחות, תוך כדי הקדשת חשיבות מרובה לעזרה בניווט באתר ומציאת תוכן רלוונטי. הדרך הנכונה היא לנסח שאלות ותשובות רלוונטיות שיעזרו ללקוח למצוא מידע אמיתי שיעזור לו לפתור את הבעיה שלו בעזרת הצ’אט בוט.

הצ’אט בוט כל הזמן לומד ומשתפר

אחד המאפיינים העיקריים של צ’אטבוט הוא היכולת שלהם ללמוד מהאינטראקציות עם הגולשים והלקוחות. חשוב שבעלי עסקים יבינו שאף צ’אט בוט לא יכול להיות מושלם ביום הראשון, מהסיבה הפשוטה שאין לנו אף דרך לנחש את כל השאלות ואת כל האפשרויות לניסוח בהן הלקוחות שלנו יכולים להשתמש במהלך השיחות עם הצ’אט בוט. עם זאת, ככל שעובר הזמן ומתקיימות יותר שיחות עם גולשים אמיתיים, הבינה המלאכותית של הצ’אט בוט מאפשרת לו ללמוד ולהשתפר במה שהוא עושה. ללמוד שאלות חדשות, ללמוד מילים וניסוחים חדשים ולהציע עבורכם אפשרויות לשיפור הצ’אטבוט.  לכן, הוספת צ’אטבוט לשירות לקוחות והפעלתו לשיחות עם לקוחות בהקדם האפשרי בכדי לקבל תוצאות היא אסטרטגיה נבונה לכל עסק מודרני.

צ’אט בוט יכול להשתלב עם נציג אנושי

צ’אטבוט לא חייב להוות תחליף לנציגי שירות לקוחות אנושיים. למעשה, צ’אטבוט איכותי לשירות לקוחות ידוע ביכולת שלהם לשתף פעולה עם נציגי השירות האנושיים, ובו זמנית לטפל במגוון רב של בעיות ותלונות של לקוחות. כאשר בעלי עסקים מתחילים לפתח צ’אטבוט, עליהם להשאיר מקום מספיק לעזרה אנושית, ולהבטיח שהצ’אטבוטים שלהם מציעים ללקוחות את האפשרות לדבר עם נציג שירות כאשר הפניה הופכת למסובכת או ספציפית מדי.

הצ’אט בוט יכול בעצם לטפל בכל השאלות הפשוטות שחוזרות על עצמן באופן יום יומי (שזוהי בדרך כלל המסה העיקרית של השיחות הנכנסות לאנשי השירות שלכם). וכאשר הצ’אט בוט לא יכול לפתור את הבעיה של הלקוח, נציג אנושי זמין יכול להשתלט על השיחה ולהמשיך אותה מהיכן שהצ’אט בוט עצר.

במידה ואתם רוצים ללמוד עוד על בניית צ’אט בוט לשירות לקוחות לעסק שלכם, אתם מוזמנים לבקר באתר של וירטואל ספיריטס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן