עסקים קטנים אשר עוסקים במגוון תחומים, מודעים לצורך שלהם להקים אתרי אינטרנט תדמיתיים וגם לצרכי מכירות בהתאם לתחום העיסוק שלהם.
הערך המוסף של הליך קידום אתרים
עסקים קטנים רבים אינם מודעים לעובדה שהם יכולים לבצע קידום אתרים, דבר שיעניק ערך מוסף רב לעסק שלהם. לכן כדאי להם להיפגש עם מקדם אתרים מקצועי ומיומן, כדי שיכיר את העסק ויאפיין את הפעולות שיש לבצע כדי לקדם אותו.
השלב הראשון הוא בדיקה של אתר האינטרנט הקיים, עד כמה יש בו מידע עדכני וקיימות בו כל הקטגוריות שאמורות להיות כדי שגולש אקראי שייכנס לאתר, אכן יבין במה מדובר, במה עוסקת החברה, מה מייצרים במפעל שלה, איזה שירות ייחודי היא נותנת או לאילו טיולים יוצאי דופן אפשר לצאת עם המדריכים המנוסים שלהם.
אם אתר האינטרנט הוא איכותי ומקיף, אפשר לבצע קידום אתרים לעסקים קטנים, אך אם הוא אינו מספיק מקצועי מבצעים את ההשלמות הנדרשות. מוסיפים קטגוריות, נתונים, מאמרים מקיפים, מידע באופציית צרו קשר ועוד.
קידום אתרים במנוע החיפוש
המטרה של קידום האתרים היא לדאוג לכך שהאתר הספציפי יופיע ראשון או בין האתרים הראשונים כשלקוח מחפש ידע ומקליד כמה מילות מפתח הקשורות לנושא זה. ככל שתהיה אופטימיזציה מיטבית כך מנוע החיפוש של גוגל ושל אחרים יעלה את האתר המקודם לאחד המקומות הראשונים ודבר זה יוביל לכך שגולשים רבים ייהנו מהאתר וישהו בו פרקי זמן שונים.
אתרי האינטרנט תורמים רבות לתדמיתו של העסק הקטן ובמקביל הם גורמים ללקוחות הפוטנציאלים לבחון כמה אופציות של מוצרים לרכישה והם מגבשים חשיבה אם לרכוש אותם כעת, במועד מאוחר יותר או כלל לא.
קידום אתרים לעסקים קטנים ממצב אותם במקום הראוי והנכון ביותר עבורם וגורם לגולשים רבים יותר להכיר את האתר ולהיכנס אליו שוב ושוב, אם קיים בו מידע או נמכרת בו סחורה שמסקרנת אותם.
שימוש נרחב בקישורים חיצוניים
שימוש בקישורים חיצוניים היא דרך מצוינת לביצוע קידום אתרים לעסקים קטנים. מקדם האתרים שותל קישורים באתרים רבים. הגולשים שנתקלים בקישור נכנסים פנימה ומגיעים למאמר באתר הרלוונטי. על פי ניתוחי נתוני גלישה שבוצעו לאחרונה, כמות גדולה של גולשים צוללים פנימה לקישור וקוראים את המידע כולו או חלק ממנו. אם הדבר מעניין אותם הם בוחנים גם את הקטגוריות הנוספות באתר זה ואם הדבר פחות דיבר אליהם, הם יוצאים מהאתר.
קראו על מה זה יחסי ציבור?
בדרך זו יוצרים מקדמי האתרים טראפיק נוסף ולא מתוכנן לאתר של העסק הקטן. הקישורים הללו מעצימים מיום ליום את נפח הגולשים הנכנסים לאתר של העסקים הקטנים כדי לקדם את עסקיהם.