כל מי שיש לו אתר רוצה להגיע לעמודים הראשונים בחיפוש. זה לא אומר להתחיל לשלם סכומים גדולים של כסף עבור קידום ממומן, זה אומר לבדוק איך בדיוק אפשר לקדם את האתר שלכם- ולפני פרסום ממומן חשוב שתכירו את המוצר החשוב ביותר – קידום אתרים אורגני.
איך זה עובד קידום אתרים?
בטח יצא לכם לשמוע את הביטוי SEO לא מעט פעמים ולא הבנתם מה זה אומר אז עכשיו אתם יודעים שמדובר בקידום אתרים אורגני.
על מנת שהקידום הזה יעבוד וימשיך לעבוד יש לדאוג לכמה פרמטרים:
- התאמה של האתר למנוע החיפוש- מבחינת התוכן הכתוב בו ומילות החיפוש שמופיעות בו שהן אכן מחופשות ורלוונטיות לקידום. במקביל חשוב לוודא שאכן יש בו גם תוכן שרלוונטי לגולשים שמחפשים אותו גם אם הוא לא בין המילים המובילות בחקר מילות החיפוש שערכתם.
- התאמה לשיטת החיפוש- שיטות החיפוש ברשת מתעדכנות כל הזמן ואם האתר שלכם לא- הוא לא יקודם. חשוב שהאתר מבחינת הפורמט שלו יתאים לצורות החיפוש העדכניות ביותר ובכלל חשוב לשמור ולדאוג לאתר מעודכן.
- לינקים פנימיים- חשוב לדאוג ללינקים (קישורים) פנימיים בתוך האתר לא פחות מלינקים חיצוניים (קראו עוד על בניית קישורים).
- התאמה לדפדפן- אתם אולי רגילים לדפדפן מסוג אחד אבל יש יותר מאחד ואחרים רגילים לדפדפן אחר ולכן וודאו שהאתר שלכם מתאים לכל סוגי הדפדפנים ושהוא נצפה היטב בכל אחד מהם כולל בנייד.
אל תשכחו את מילות המפתח!
אתם בטח כבר יודעים שלמחקר מילות מפתח יש להן תפקיד מאוד חשוב אם לא החשוב ביותר בחיפוש וקידום אורגני וממומן ולכן יש לבחור ולהשתמש במילות מפתח נכונות שיחשפו את האתר שלכם ויקדמו את העסק שלכם.
השילוב של הדרישות של מנועי החיפוש ומילות המפתח המחופשות ביחד עם קהל הגולשים של האתר יאפשר למקדם אתרים מקצועי לדעת אילו מילים רלוונטיות וכיצד לשלב אותן באתר על מנת למקדם תוצאות.
לסיכום, קידום אתרים אורגני יגרום ליותר גולשים להיכנס לאתר שלך ולהכיר אותו ולהפוך ללקוחות. הוא יגדיל את החשיפה שלך בצורה כזו שאנשים שגם ככה חיפשו את התחום בו אתה עוסק יגיעו אלייך ולא אל המתחרים. הרי גם אתה בתור לקוח לא מסתכל מעבר לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש ואולי אפילו לא בדף הראשון בכלל כך שאתה כבר יודע שאם אתה לא בין הראשונים סביר להניח שכלל לא ימצאו אותך. לכן חשוב שתהיה בין הראשונים וזה בדיוק הכלי הרלוונטי שיביא אותך לשם!