הפרסום בגוגל- עובד!

הפרסום בגוגל- עובד!

[mailpoet_form id="3"]

פעם הייתה כזו פרסומת ברדיו ‘הפרסום ברדיו עובד!’ וזה היה משעשע כי מי שלא הקשיב לרדיו לא הכיר את הפרסומת ולא יכול לדעת שהפרסום עובד. אבל הוא עבד. היום, כאשר יש את הרשת האינטרנטית לא צריך פרסומת שתקרא ותכריז שפרסום בגוגל עובד- התוצאות מדברות בעד עצמן, וגם מי שפירסם בעבר או מפרסם היום ברדיו- מפרסם גם ברשת או רק ברשת.

רוצים להגדיל את העסק? התשובה- פרסום בגוגל.

כל עסק רוצה להיות בין התוצאות הראשונות במנוע החיפוש ושיבחרו בשירות שלו. כל עסק רוצה להגדיל את כמות הפניות לעסק שלו ולקבל יותר ויותר פניות ולידים של לקוחות פוטנציאליים. ואני אומר לכל אותם עסקים- אם זה מה שאתם רוצים, אתם צרכים לפרם בגוגל, וזה מה שאנחנו ב ‘עגם שיווק באינטרנט’ מציעים ללקוחות שלנו.


אולי יעניין אותך שירות שירותי קופירייטינג


הקמת אתר זה לא מספיק:

הקמתם אתר, פתחתם דף פייסבוק ועכשיו אתם בטוחים שתהיינה פניות אבל זה לא קורה. זה בדיוק הזמן ליצור איתנו ‘עגם שיווק באינטרנט’ קשר. ולמה?

כי אנחנו נסייע לכם בקידום האתר בצורה הטובה ביותר, הרלוונטיות לעסק שלכם ולתחום ההתמחות שלכם ונתאים עבורכם את תמהיל הפרסום בגוגל מובנה מהתקציב שלכם והמטרה הסופית שלכם. עם תמהיל שיווק נכון ופרסום בהתאם- תקבלו תוצאות מהירות ופניות רלוונטיות. פניות מובילות ללקוחות משלמים מה שמוביל להגדלת הכנסות- יכולת להגדיל את תקציב הפרסום באינטרנט וכך הלאה. ובכך אנחנו מתמחים!

קידום ממומן בגוגל:

הקידום הממומן הלא הוא פרסום הוא הדרך הטובה ביותר לפרסם את העסק שלכם היום. בניית מודעה מתאימה שתופיע בזמן הנכון אצל הגולשים הפוטנציאליים עם מלל רלוונטי והנעה לפעולה. זה אולי נשמע קל אבל זה דורש חישוב של כל הנתונים הרלוונטים וכל המרכיבים של המודעה בגוגל וזאת על מנת לייצר פרסום שעובד באמת וכמו שצריך.

מה לפרסם?

בעזרת המודעות של גוגל אפשר לפרסם הכל. בין אם מדובר בעסק חדש, פרסום קבוע לשירות קבוע או מבצע שרוצים לקדם- הפרסום בגוגל יאפשר לכם להגיע למטרה בצורה המהירה והמשתלמת ביותר. לאחר בדיקת התחום שלכם, אנחנו בחברת עגם שיווק באינטרנט בונים מאגר של מילות חיפוש רלוונטיות התואם לחיפוש ברשת, לחיפוש הגולשים וכמובן בהתאם למתחרים שלכם בתחום.  הבדיקות שלנו נועדו להבטיח התאמה מדויקת של המודעה לקהל וכמה שיותר לחיצות על המודעה עצמה- כניסות לאתר וכמובן רכישת המוצר או השירות המוצע.

רכשו 2000 GB אחסון בענן פעם אחת לכל החיים!!

pCloud Premium

לאחר שאנו מחברים את כל הנתונים והמרכיבים אנחנו מרכיבים את קהל היעד הרלוונטי ומבצעים בכל פעם בדיקה ושדרוג של המודעה, וידוא שהיא אכן עובדת שימור ושימור בהתאם. אנחנו דואגים לתוכן מניע לפעולה וליצירת קישור למקום הרלוונטי לאתר לצורך הגדלת הסיכוי לסגירת העסקה.

כמו שלא הייתם מוציאים סכומים גדולים על פרסום ברדיו אם הוא לא היה עובד, אל תוציאו סכומים גדולים בפרסום בגוגל לפני שאתם מדברים איתנו!


אולי יעניין אותך לקרוא על ניהול מוניטין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן