קידום אתרים בעזרת קישורים

קידום אתרים בעזרת קישורים

קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים בגוגל
[mailpoet_form id="3"]

שמדברים על קידום אתרים מדברים למעשה על דירוג האתר שלך. בעזרת קידום אתרים תוכל י להגיע לדירוג גבוה בתוצאות גוגל. את קידום האתרים ניתן לחלק לשניים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. אם אתה עסק בתחילת דרכך קידום אתרים ממומן הוא הקידום שמתאים לעסק שלך.

מהו קידום אתרים ממומן?

קידום אתרים ממומן הוא קידום אשר מתבצע באמצעות מודע בולטת לעין לרוב לפני התוצאות האורגניות בתחילת הדף ובסיום הדף למטה. קידום הממומן מתאים לעסקים בתחילת דרכם שיש להם אתר חדש שגוגל לא סרק אותו. בעזרת קידום זה ניתן להגיע מהר לתוצאות מיידיות ולכניסת גולשים לאתרכם. כל מה שצריך זה לבחור מילות מפתח מדויקות ורלוונטיות עבורכם שאתם רוצים לקדם בעסק שלכם, וכן להקציב תקציב לקידום זה. כל הקלקה על המודעה שלכם בגוגל תעלה לכם כסף. התעריף משתנה בהתאם לאזורים השונים בארץ. הקידום כולל ניטור ופילוח מרכיבי שונים לבחינת יעילות והשפעה, ניתוח סטטיסטי, ספירת כניסות ועוד. קראו עוד על גוגל אנליטיקס

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני אינו מצריך תקציב כמו בקידום הממומן, אלא יותר מאמרים עם מילות מפתח, קישורים למיניהם ועוד על מנת לקדם את האתר בטווח הרחוק בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון. ככל שתעלו מאמרים ארוכים ואיכותיים כך הקידום שלכם יהיה טוב יותר וגוגל ידרג את האתר שלכם גבוה. כמובן ששילוב שתי השיטות הם ערובה לקידום העסק שלכם. אז אם אתם רוצים לתת בוסט חזק של ומוגבר כדאי לכם לעשות את שניהם יחדיו ולקבל פניות  מלקוחות חדשים וכן כניסות מרובות לאתר שיעזרו לגוגל לדרג אותו גבוה יותר בתוצאות. חשוב שהמאמרים שאתם מעלים לקידום אתרים אורגני לא יהיה עם שגיאות, ייתן מידע לגולש, וכן יהיה ארוך. קראו עוד על שיווק באינטרנט

קידום אתרים בעזרת קישורים

בעזרת קישורים מחוץ לאתר ברשתות החברתיות השונות וכן בפורומים, בלוגים ופורטלים שונים תוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר של אתרכם. כל מה שאתם צריכים בתור התחלה זה לעשות קידום ממומן וקידום אורגני יחדיו ואם אין לכם תקציב לכך, התחילו עם קידום ממומן ואח”כ עברו לקידום אורגני. קידום ממומן יפרסם את אתרכם בתוצאות הראשונות בדף כך שכל מי שמחפש שירות או מוצר שאתם מציעים יראה זאת ישר בעמוד הראשון. התוצאות מתפרסמות  לפני התוצאות האורגניות והם מסומנות בצבע ירוק על מנת להבדיל אותן מהתוצאות האורגניות. ללא קידום אתרים ממומן או אורגני בגוגל לא תוכלו להגיע ללקוחות שלכם, במיוחד שמדובר על שירותים שקשה לשווק ללא פרסום בגוגל.

פרסום ברשתות החברתיות כדרך לקידום אתרך

אם אתם עסק מתחיל תוכלו לפרסם ברשתות החברתיות השונות שבהם הפרסום חינם נצל זאת. בעזרת פרסום בפייסבוק וגם בשאר הרשתות החברתיות תוכל להגיע לכמות נכבדת של לקוחות שמתעניינים בשירות או המוצר שלך. זה יכול להיות פרסום  ממומן עם סרטון וידאו או אפילו פוסט שאתם כותבים בדף העסקי שלכם.

דילוג לתוכן